Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Note akku

Aloittaja kampura, joulukuu 10, 2022, 00:11:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kampura

Auto Note vm 13

Akku siis vetelee viimosii, voiko vaihtaa ilman varavirtaa vai meneekö uus tilalle tyyliin vanha veks?

mcgangsta

Itte oon uudempiinkin nisukoihin vaihtanu ilman apuvirtaa, asetukset nollautuu (radio, rangaspaineet yms), ei sen vakavampaa.
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

waleksei

Tämä lie jo vanha juttu mutta itse just vaihdoin, ei tosiaan mitään ongelmaa paitsi nollautuvat kellot yms. Käyttöohjekirja mainitsee että järjestelmä pitää alustaa jos akku on irroitettu, tapahtuu siten että avataan kuskin puoleinen sähköikkuna alas asti, nostetaan takaisin ylös ja pidetään painike pohjassa 5 s sen jälkeen kun ikkuna on ylhäällä. Eipä tuota mistään huomaa alustuuko vai ei...

mcgangsta

Lainaus käyttäjältä: waleksei - tammikuu 12, 2023, 10:11:03
Tämä lie jo vanha juttu mutta itse just vaihdoin, ei tosiaan mitään ongelmaa paitsi nollautuvat kellot yms. Käyttöohjekirja mainitsee että järjestelmä pitää alustaa jos akku on irroitettu, tapahtuu siten että avataan kuskin puoleinen sähköikkuna alas asti, nostetaan takaisin ylös ja pidetään painike pohjassa 5 s sen jälkeen kun ikkuna on ylhäällä. Eipä tuota mistään huomaa alustuuko vai ei...

Noo ainakin siitä sen tietää, toimiiko automaattinen lasinnostin niinku kuuluu (voi toki toimia ilman resetointiakin). Mulla toisessa autossa ihmettelin, kun  lasi ei enää laskeutunut eikä noussut itsestään, niin piti tehdä vastaavanlainen "kalibrointi". Tuossa laskettiin ikkuna alas ja pidettiin nappulaa pari sekuntia pohjassa, sitten ylös ja pari sekuntia pohjassa -> taas toimii. Varmaan ajanee saman asian tuo 5sek.
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla