Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan S13 kytkinputkiston ylimääräinen haara ?

Aloittaja rado, heinäkuu 20, 2020, 19:00:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rado



Mikä hitto toi paksumpi käppyrä on kytkinlinjastossa?

Markus.

Sen lie tarkoitus pehmentää kytkimen kiinniottoa, eli helpottaa käyttöä. En koskaan varsinaisesti huomannut eroa tuntumassa, kun aikoinaan omasta sen poistin.

Siinähän oli muistaakseni jenkat ja liittimet niin, että sen voi ottaa välistä pois ihan tosta vaan, kuten sangen moni on tehnytkin.