Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera 2.0TD P11 kaasuongelma

Aloittaja made591, maaliskuu 03, 2015, 12:46:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

made591

Primera 99- 20TD P11 Farkku ei reakoi käynnistyksen jälkeen kaasupolkimeen ollenkaan vaan pyörii ainoastaan tyhjäkäynnnillä.Tarpeeksi monesti kun uusii käynnistyksen niin toimii normaalisti.Risteyksessä ollessa sama homma joskus,liikkeelle lähtö ainoastaan tyhjäkäynnillä.Siitä homma lähtee pelaamaan kun käyttää auton liikkuessa virtoja pois ja heti takaisin niin lähtee "mäkistartin jälkeen normalisti toimimaan.Vrtaluokonpohja?IlmamassaMittari joku muu?

Jylppy

Eikös tuossakin ole jo sähköinen kaasupoljin, viittais oireet vähän siihen suuntaan ettei tieto aina kulje polkimen ja ruiskutuspumpun välillä..
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

made591

Sähkönen on....Mutta se vika.....

Lerssinen

Potikka kuluu siitä pedaalista.. Mulla on yhden mallinen sähkönen pedaali ehjänä purkuosana mutta sun pitäis kattoa mikä sulla siellä on..

Edit : niin siis pohjustetaan tarinaa että mulla kans kränää tuo sähköpedaali että välillä se ei vastaa ollenkaan kaasuun, uudelleenkäynnistys (yleensä) auttaa.. Hommasin sitte fiksuna miehenä ehjän purkuosan itelle joka ei sitten passannutkaan  ;D

Näitä on nimittäin vissiin kahta mallia ja tuossa kuva omista pedaaleista

Autossani on vasemmanpuolimmainen ja oikealla oleva on se purkuosa eli eipä passannutkaan  :( Mutta jos sun autossa on tuo oikeanpuolimmainen niin tuosta saat halvalla ehjän, minä en sillä tee mitään..

Nämä on vieläpä dieseliprimeran omat systeemit eli ristiin ne ei käy mistään muusta laitteesta = uusien hinnat joka ebayssa ihan tolkuttomia  :o
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

made591

Tutkin kun kerkiin.Männöö useampi päivä ennekuin kerkiin.Mutta ollaan kuulolla....