Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primera -97 korjaajaa hakusessa Jyväskylän aluee

Aloittaja Matik, syyskuu 07, 2014, 16:06:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Matik

Hei!

Minulla on tosiaan 4D Primera 2.0 Hatchback -97 2.0 litran koneella ja itse olen autojen kanssa uuno, minulle riittää kun auto toimii niinkuin pitääkin ja pääsen sillä kulkemaan niinkuin tarkoitus. Onko täällä foorumilla ketään, jota kiinnostaisi ottaa projektiksi Jyväskylän alueelta autoni ja tarkastaa viat sekä korjailla se. Pitkälti tuossa on itsellä listaa mitä pitäisi tehdä ja osaava jamppa varmasti huomaisi, onko jotain muutakin pielessä. Tarkoitus olisi saada auto kerralla kuntoon talvea varten.

Autoon pitäisi tehdä ainakin seuraavat jutut: Suuntausta toisessa etuvalossa, toiselta puolelta ei mene pitkä valo päälle, auto kolahtaa/klonksahtaa töyssyissä ja yhden kyydissä olleen mukaan vikana todennäköisesti iskarin tms suojakumi kulunut. Lisäksi autoon pitäisi vaihtaa moottoriöljyt sekä mittaristo.

Tuossa nyt ainakin ne "kriittisimmät", öljyt ja mittaristo ei ole pakollisia, mutta tuon ensimmäisen listan vaihdokset pitäisi saada tehtyä. Lisäksi korjaamosuosituksia otetaan vastaan. En ole kauaa täällä asunut, joten oma tieto myös alueen palveluista aika nollassa. Budjettina olisi osien lisäksi järkevä korvaus, ei Laakkosen taksoja tms.

Kiitos!