Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Eniten ajettu K10 ?

Aloittaja A.S, kesäkuu 11, 2014, 01:24:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

A.S

Aloin miettimään että kuinkahan paljon mahtaa olla K10:llä parhaimmillaan rullattu ?

Tietääkö joku että olisi vaikka yli 500tkm menty ?  :o
Kalusto ei sovi listaan, turhan paljon kuitenkin...

Zuunah

Noista taitaa aika herkästi kansipahvi palaa. Itellä ollut kaksi ja molemmista mennyt siinä 150tkm nurkilla. :o

AkiH

Yli 300 tkm ajettuja on purkaamoilla näkynyt.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

A.S

Niin kai se pahvi taitaa olla MA koneen heikkous. Itellä toinen Micra rullattu 260tkm ja pahvi vaihdettu kerran. Samoin kuin tuo pakkivalo anturi noissa K10, jokaisessa vaihdettu kertaalleen, tai sökö.

Ja AkiH: itsekin olen nähnyt useammankin 300-350tkm ajetun, ja onhan yhdellä kerholaisellakin kuulemma 420tkm ajettu ollut.
Kalusto ei sovi listaan, turhan paljon kuitenkin...

eetu

Meillä oli tuollainen K10  1.2L -91  ja kun auto purettiin ruosteen takia, Niin mittarissa oli 338tkm.  Auto ei syönyt vielä öljyä vaikka oli tuon verran ajettu, Tosin öljyt vaihdettiin aina 10tkm-välein"Mobil"  ;) Ja tuossa yksilössä ei kansipahvi vaivoja ollut. 
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00