Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Uusi Pulsar markkinoille syyskuussa 2014

Aloittaja Flame, toukokuu 16, 2014, 21:08:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Flame

Almeran seuraajaa yritetään tehdä. Toivottavasti nyt ei mene puihin kuten Tiidan kanssa ja tehoversioita odotellessa :)

http://www.iltalehti.fi/autot/2014051618307621_au.shtml

edit: täällä vissiin jo kuvat

http://www.nissan.com.au/Cars-Vehicles/Pulsar-Hatch/Overview
Vw Touran -08, Seat Toledo -04, Sunny n13 hb 1.6 -88

AkiH

Lainaatäällä vissiin jo kuvat

http://www.nissan.com.au/Cars-Vehicles/Pulsar-Hatch/Overview
Tuo on juuri se Ausseissa myytävä, josta oli maininta tuolla Iltalehden jutussa.

LainaaAustraliassa on myyty Pulsar-nimellä kaukoidässä valmistettua Nissania, joka on siis eri auto kuin nyt esiteltävä eurooppalainen Pulsar.

[media]http://www.youtube.com/watch?v=BJ5dAnUn-gE[/media]
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

micramies

#2
Tiiserikuvassa on erilainen keula kuin tuossa videolla, liekö kori muuten sama? Tiiserin keulakuva näyttää kyllä hyvältä nykyautoksi minusta mutta ei tuo Aussiversiokaan huono olisi.
Ensi tiistaina kaiketi paljastuu lisää, odotan mielenkiinnolla kuvia ulkoa ja sisältä :)
Vielä jos nimeäisivät sen Cherryksi...
Nyt: Kia Rio 1,2 LX -16 / Ex: Suzuki Alto -11 / Ex: Nissan  Micra 1,0 Hit -01 / Ex: Mazda 323 BG 1,6-16v GLX sed. -90 / Ex: Mazda 323 BD 1,3 HB -82

Alppu

#3
Mitenkä ne kuvat voivat olla vielä hukassa jos auto esitellään jo ensi tiistaina?!

Pulsar... olisiko euroopassa Almera? Almera nimeä kannattaisi käyttää, jos sillä on hyvä maine?

Miksi se pitäisi nimetä Cherryksi, miksi ei Sunnyksi?

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

micramies

LainaaMitenkä ne kuvat voivat olla vielä hukassa jos auto esitellään jo ensi tiistaina?!

Pulsar... olisiko euroopassa Almera? Almera nimeä kannattaisi käyttää, jos sillä on hyvä maine?

Miksi se pitäisi nimetä Cherryksi, miksi ei Sunnyksi?


Tuleva autohan on ilmeisesti Hatchback korimallia ja ennenvanhaanhan viistoperät oli Cherryjä, porrasperät Sunnyja kunnes Cherry lakkautettiin ja kaikki korimallit oli Sunny ja Almera nimisiä.
Palauttihan Volkkarikin alkuperäisen Jetta nimen takaisin Vento ja Bora seikkailujen jälkeen...
Nyt: Kia Rio 1,2 LX -16 / Ex: Suzuki Alto -11 / Ex: Nissan  Micra 1,0 Hit -01 / Ex: Mazda 323 BG 1,6-16v GLX sed. -90 / Ex: Mazda 323 BD 1,3 HB -82

Alppu

Almera on Sunnyn jatkaja, mutta mutta, minusta ei olisi järkevää palauttaa kumpaakaan nimeä, joko Almera tai sitten Pulsar,
joka olisi kyllä eurooppalaisille tuntematon nimi...? Mutta tiedä sitten, haluttaisiinko tehdä pesäeroa vanhaan ja lähteä
ns. puhtaalta pöydältä tai sitten yhtenäistää nimikäytäntöä.



"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

micramies

No onhan tuo Pulsarkin ihan hyvä mallinimi ei siinä mitään. Itseäni on vaan joskus ihmetyttänyt autonvalmistajien vimma vaihtaa noita mallinimiä vaikka entiselläkin mallinimellä on aivan hyvä maine.
Harvassa on enää pitkään käytössä olleet mallinimet, Toyota Corolla taitaa olla vanhimmasta päästä nykyään.
Nyt: Kia Rio 1,2 LX -16 / Ex: Suzuki Alto -11 / Ex: Nissan  Micra 1,0 Hit -01 / Ex: Mazda 323 BG 1,6-16v GLX sed. -90 / Ex: Mazda 323 BD 1,3 HB -82

AkiH

Suurelle yleisölle tuo nimenvaihdos lienee suunnilleen yhdentekevä. Ehkä se korostaa auton uutuutta?
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

Alppu

LainaaNo onhan tuo Pulsarkin ihan hyvä mallinimi ei siinä mitään. Itseäni on vaan joskus ihmetyttänyt autonvalmistajien vimma vaihtaa noita mallinimiä vaikka entiselläkin mallinimellä on aivan hyvä maine.
Harvassa on enää pitkään käytössä olleet mallinimet, Toyota Corolla taitaa olla vanhimmasta päästä nykyään.

Josta hatchback muuttui Aurikseksi?


"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

cedricfan

Ja Corolla jätettiin kehittyvien maiden (kuten Suomen) markkinoille...

LainaaSuurelle yleisölle tuo nimenvaihdos lienee suunnilleen yhdentekevä. Ehkä se korostaa auton uutuutta?

Siinäpä se tulikin. Autolla on paljon isompi huomioarvo, kun nimikin vaihtuu.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

micramies

Kyllä on hyvän näköinen minusta tuo uusi Pulsar joka suunnasta, kojetaulukin miellyttää :)
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/nissan-hyokkaa-perheautomarkkinoille
Nyt: Kia Rio 1,2 LX -16 / Ex: Suzuki Alto -11 / Ex: Nissan  Micra 1,0 Hit -01 / Ex: Mazda 323 BG 1,6-16v GLX sed. -90 / Ex: Mazda 323 BD 1,3 HB -82

Alppu

LainaaKyllä on hyvän näköinen minusta tuo uusi Pulsar joka suunnasta, kojetaulukin miellyttää :)
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/nissan-hyokkaa-perheautomarkkinoille

"Arviomme osui oikeaan, sillä tänään Pariisissa julkistettu uusi Nissan Pulsar on edelleen kehitetty Aasiassa ja Australiassa
myynnissä olevasta mallista. Mallin ensiesittely oli Japanissa lokakuussa 2012 Sylphy- ja Tiida-nimisenä ja samaa perusrakennetta
käytetään myös Yhdysvalloissa myytävässä Sentrassa."

Ei tuosta oikein selviä nimeäminen, kuin valmistuksen aloittaminenkaan.

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.