Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Micra K11 -97 jarrulinja ongelma

Aloittaja ToGe, helmikuu 01, 2014, 01:03:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ToGe

Terve kaikille

Kävipä niin että ei mennyt micra leimasta läpi kun takajarruputki laukes jarrydynossa. Ajattelin sitten että vaihdetaan taakse kaikki putken pääsylinteriltä asti. Suunnittelin että otanpa paperille ylös putkien järjestyksen, jotta saa uudet putket helposti hoidettua kiinni (Arvatkaa muistinko ottaa ylös)

Ongelmana on nyt siis kumpi&mikä on oikea ja vasen takajarru, pääsylinterin lähdöissä.
Sekä mikä tulo menee mihinkäkin lähtöön tuossa takajarrupaineen säätimessä (Brake pressure-regulating valve)

Jos jollain ennestään tietoa niin hyvä!
Kiitos avusta :D

Whee

#1
-

ToGe

Eipä noista kuvista oikeen selkoa saanu, vaikka niitä tutkailinki. Kiitosta kuitenkin!

Kävin tänään töissä duunailemassa micraa ja päätin kokeilla, että jos tuurilla menis piirit oikein :D Ilmeisesti menikin oikein kun avattua kaikki ilmausruuvit ja nesteen lisäyksen jälkeen, neste tuli ensimmäisenä vasemmasta etusesta ja oikeestas takasesta. Eli ristiin meni niinku pitääkin. Jarrut ilmattu ja kävin testijarrutuksia tekemässä, hyvin tuntu pelittävän. Jos maanantaina pääsis uusintatarkastukseen  :)