Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Maxima valoautomaatti?

Aloittaja janimy, tammikuu 30, 2014, 17:52:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

janimy

Jossain oli kuva, että pitäis olevinaan olla tuossa 96 maximassa muka konehuoneessa joku kytkin, mistä saa "päivävalot" päälle, eli et tulis valot kun laittaa auton käyntiin, mutta en kyllä löytänyt sieltä sellaista. Pitäiskö siellä tosiaan olla sellanen? Vai pitääkö ruveta tekemään jotain omia virityksiä? Varmaan neljässä edellisessä autossa on ollu tuo automatiikka, niin nyt ei muista ikinä laittaa valoja ku lähtee liikenteeseen ja menee hermot ku porukkaa räpyttelee valoja. Miten tuohon saa automatiikan? Vaikka sitten joku hyppyjohto sulakerasiaan?