Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

1.7D laturi

Aloittaja Pasi A J, lokakuu 02, 2013, 18:40:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pasi A J

Onko 80 luvun Cherry/Sunny 1.7D:n laturissa säädin itsessään vai onko se erillisenä? Löytyskö tuollaiseen vehkeeseen kytkentäkaaviota laturin osalta?  :D

zedric

on sisäinen.
pitäis lukea laturissa: ic reg built in...

C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130x3-B10, ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

Pasi A J

#2
Niinhän siellä luki, kiitos. Vielä kun löytys kytkentäkaavio. Siinä on ruuvi B ja kolme napainen liitin.  ::)
Kolmenapaisessa liittimessä on ilmeisesti R, S ja L.  R ja L löytää paikkansa, mutta mikä on S ?

Jylppy

Mun käsittääkseni S-napaan tulee haaroitettuna laturin paksusta johdosta jatkuva jännite.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75