Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissanin H20-moottori - mäntien suunta?

Aloittaja jhh, huhtikuu 20, 2013, 09:08:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jhh

Kasattiin eilen TCM-trukissa (vm. 1978) oleva Nissanin H20 (2 litran bensakone) ja nyt tuli vaan mieleen, että onko jotain merkitystä että miten päin männät ovat? Kiertokanget oli samanlaiset kumminkin päin, joten yhtään nyt ei ole tietoa että miten päin ne männät siellä nyt ovat....

Me asetettiin siis ne kiertokanget siten (männät on siis kiinni kiertokangissa tehtaanpaapan jäljiltä), että kun moottori on normaalissa asennossa (öljypohja alaspäin) ja jakopäästä päin katsoon niin kiertokangen laakeriliuskojen urat jää kammen oikealle puolelle (eli nokka-akselin puolle)... Onko kaikki niin kuin pitää???

Vai  pitääkö ottaa kansi ja vesipumppu ym vielä uudelleen pois? =0


JHH