Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

kaasuläpän asentotunnistin

Aloittaja petsku, maaliskuu 26, 2013, 12:26:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

petsku

terve elikkäs olisko kenelläkään varmaa tietoa tosta kaasuläpän asentotunnistimen toiminnasta eli voiko sitä vaihtaa ihan itse vai onko se asennettu paikalleen tehtaalla ns koneellisesti että asento on todella tarkasti säädetty? kyse on primera 1.8 QG18DE travelleri vm2000.. kun koko kaasuläppä koteloa härppeineen on todella vaikea löytää inhimillisellä hinnalla saatika kilometreillä.. niin tämän asentotunnistimen saisi uutena ostettua helpommin niin siksi tästä vaihdosta kyselen tietoa että onko kannattavaa vaihtaa sitä itse? meneekö koko järjestelmä sekasin jos irrottaa sen?