Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Antennin vahvistin Primeraan vm 2003

Aloittaja kassuliini, maaliskuu 19, 2013, 11:57:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kassuliini

Onko kukaan laittanut tuommoiseen kulkineeseen antennin vahvistinta ja onko millainen homma? Täällä rajan pinnassa heikommat asemat ei tahdo kuulua kunnolla. Tietäjille kiitokset etukäteen!.

cedricfan

Kohtuuhintaisten antennijohtoon liitettävien vahvistimien ongelma on se, että ne tosiaan vahvistaa. Jos signaali on heikko, niin ne vahvistaa myös kaikki häiriöt.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40