Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

p11 vasen ajovalo

Aloittaja jopi-77, helmikuu 01, 2013, 22:31:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jopi-77

parkki toimii mutta pitkä ja lyhyt ei..eikä myöskän syty pitkien merkkivalo mittaristoon.

mertsi1


jopi-77

kiitti vinkistä...löyti se sulake rasia akun vierestä..oli polttanu sulakkeen :)