Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

P10 1.6 bensamittarista ja bensapumpusta

Aloittaja Kipsu, tammikuu 20, 2013, 09:13:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kipsu

Moi

Kaverilla P10 jossa bensamittari sekoilee ja kilsoja takana 317 tkm.

Kannattaisiko mittarin tasotunnistin ja bensan siirtopumppu vaihtaa samalla kertaa (koska ovat samassa runko-osassa kiinni) vaikka vähemmän ajetusta purkuautosta. Kilsoja on jo aika paljon takana ja siirtopumppu lienee alkuperäinen.

Onko vaikea juttu sen tasotunnitin/pumppuyksikön vaihto? Auton sisätiloista se kait suoritetaan, penkin ja takapaksin välimaastosta.

M4ketech

#1
Hajooko noissa jotain vai onko vaan kosketusvika? Meinaan kun itellä tekee samaa että mittari näyttää mitä sattuu melkein ajossa, onneks paikalla näyttää ihan ok. Seuraavana projektissa tsekataan tää läpi  ::) kilometrejä melkein 390tkm.