Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

P11 Hammastanko väljä.

Aloittaja rpa1, lokakuu 23, 2012, 08:51:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rpa1

Hammastanko kolisee ikävästi montuissa. Pystyyköhän mitenkään kiristämään? Ei jaksais vielä alkaa vaihtaa koko tankoa ja leima tulossa.  Tai sitte rakennan jonkun kiristimen sinne suojakumin alle piiloon. :)

cedricfan

Jos se välys on siellä hammastangon sisällä hammastuksissa niin ei voi, eikä edes vippaskonsteilla. Kysymyshän jättää vielä mahdolliseksi kiinnnitykset koriin ja ne sisemmät eli aksiaaliset raidepäät.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40