Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primeran etu-Lambda-anturi

Aloittaja Primula, helmikuu 01, 2012, 19:58:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Primula

tarttis löytää Primeraan 1.6 p12 ja 2002 malliin etummainen lambda-anturi.Mutta vähissä on hyvät vaihtoehdot hommata käytettynä.Sen sijaan 1.8 myllyihin ja vähän nuorempiin on saatavilla useitakin ja ihan pääkaupunkiseudulta.Onko noilla mitään eroa käytännössä,kuvista päätellen ainakin näyttävät samalta.Vaiko kannattaako hommata yleismallin anturi,tehdä omat liitokset/juotokset.....?uusi Nissan anturi muuten maksaa 220e,ei kiitos!