Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Sähkövika?

Aloittaja metsamaki, marraskuu 27, 2011, 11:23:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

metsamaki

Ilmaantui p11 primeraan outo sähkövika käynnistyksen yhteydessä, jos laitan pakin päälle syttyy kojetauluun sumuvalonmerkki ja lisäjarruvalo sekä toinen pakkivalo sammuu mutta myös jos laitan sumuvalon päälle sammuu jarruvaloja ja syttyy himmeästi toinen pakkivalo ns. sumuvaloksi  ;D missä vika? vetokoukun sähköt? maavika? mistä kannattaa lähteä tutkimaan valoja?  :-/

nissan-man

P10 GA16DS