Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

2,5 cdi käyntiongelmaa

Aloittaja espanjafani, maaliskuu 20, 2011, 09:59:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

espanjafani

Onko kokemuksia, 2,5dci tyhjäkäyntiä joku minuutti niin sen jälkeen ei ota kierroksia ja tehot hukassa, sammutan ja uusi käynnistys ja pelaa taas OK seuraaviin valoihin asti?