Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Almera Tino moottorinkierrokset

Aloittaja Darksoul, helmikuu 18, 2011, 14:05:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Darksoul

Elikkäs mistäs vois johtua seuraavanlainen oirehtiminen:

Ajaessa kun painan kytkimen pohjaan jää moottorin kierrokset ensin noin 1500 ja sitten hetken päästä laskee sinne 1000:n paikkeille eli tyhjäkäynnilläkin ovat hiukan korkealla. Mutta suurin huolenaihe on siis tuo hetkittäiseksi jäävä 1500 kierroksen ongelma, sama tapahtuu aina myös vaihtaessa.

Kyseessä siis Almera Tino 1,8l vm. 2005

Perunakeisari

Eiköhän tuo ole suht. normaalia. Itselläkin Primerassa jäävät hieman alle 1500 kierrokseen vaihtaessa. Vaihtamisen "pehmentäminen" varmaan tuossa hakusessa.

Cedricisti

LainaaElikkäs mistäs vois johtua seuraavanlainen oirehtiminen:

Ajaessa kun painan kytkimen pohjaan jää moottorin kierrokset ensin noin 1500 ja sitten hetken päästä laskee sinne 1000:n paikkeille eli tyhjäkäynnilläkin ovat hiukan korkealla. Mutta suurin huolenaihe on siis tuo hetkittäiseksi jäävä 1500 kierroksen ongelma, sama tapahtuu aina myös vaihtaessa.

Kyseessä siis Almera Tino 1,8l vm. 2005

B Vectra XE20 koneella teki tuon kun imuputki oli halki ilmamäärämittarin ja imusarjan välistä, uuden letkun jälkeen nousi keskikulutus melkein litralla ajotietokoneen mukaan.

Alppu

LainaaElikkäs mistäs vois johtua seuraavanlainen oirehtiminen:

Ajaessa kun painan kytkimen pohjaan jää moottorin kierrokset ensin noin 1500 ja sitten hetken päästä laskee sinne 1000:n paikkeille eli tyhjäkäynnilläkin ovat hiukan korkealla. Mutta suurin huolenaihe on siis tuo hetkittäiseksi jäävä 1500 kierroksen ongelma, sama tapahtuu aina myös vaihtaessa.

Kyseessä siis Almera Tino 1,8l vm. 2005


No on varmasti suuri huoli..  ;D
Mutta voin helpotukseksi melkein väittää että on ominaisuus kun oma kulkine on aina käyttäytynyt samalla tavalla. :)
"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Darksoul

LainaaEiköhän tuo ole suht. normaalia. Itselläkin Primerassa jäävät hieman alle 1500 kierrokseen vaihtaessa. Vaihtamisen "pehmentäminen" varmaan tuossa hakusessa.

Ei liity tää vaiva mitenkään vaihtamiseen kun vapaalla ollessakin tekee saman. Eli painat kaasua että kierrokset nousee jonnekkin yli 2000 ja vapautat kaasun niin hetkellisesti kierrokset jää tohon 1500 kunnes tippuvat sinne vähän yli tonniin. Aiemmin tätä "ominaisuutta" ei ollut elikkäs pitänee tutkituttaa sit varmaan nuo imuputket. Katsastus parin kuukauden päästä edessä niin täytyyhän noi tyhjäkäyntikierrokset nyt ainakin kohdilleen saada vaikka tuo kierrosten hetkellisesti 1500 jäänti olisikin ominaisuus näissä vehkeissä  :o