Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

gts alustasarja primeraan...

Aloittaja make83, tammikuu 17, 2011, 16:35:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

make83

miten on porukalla kokemusta tuosta gts alustasarjasta p11 primeraan, iskarithan on vissiin kyb ja jouset jotku saksalaiset...erityisesti kiinnostaa tuo 45/35 madaltava...

FieryRust

pistän tähän samaan topikkiin omankin kysymyksen

tai kokemusta
Gts alustasarja 55/20 nissan almera N16 koppaseen ?
tai ylipäänsä gts performance sarjasta
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

FieryRust

itse itselleni vastaten


parin viikon ajelun jälkeen
alustasarja on ihan hyvä,
tuntuu että ei jarruta kunnolla kun auto ei niiaa enää niin paljoa =P
saisi olla kovempi,


on Kybin iskarit
Timantit ovat ikuisia.. samoin projekti autot

cedricfan

Lainaatuntuu että ei jarruta kunnolla kun auto ei niiaa enää niin paljoa =P

Eli käytännössä päin vastoin, vanha vetelä alusta pilasi takapään pidon ja jarrutuksen. Ihan sama psykologinen vaikutus kuin vv-suodatin ja pörinäpöntöt, pakko olla hirveesti tehoa kun on isot äänetkin ;D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40