Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

ca18et ennakon säätäminen?

Aloittaja toninenonen, syyskuu 16, 2009, 19:26:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

toninenonen

mitäs letkuja tuossa piti avata/ hyppylankoja laittaa sytytysennakon säätöä varten??


Juhzi

Lainaamitäs letkuja tuossa piti avata/ hyppylankoja laittaa sytytysennakon säätöä varten??


Kyselin vähän aikaa sitten samaa. Eikä tarvinnu mitään ottaa kunhan kone lämmin ja kierroksia n850rpm.