Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primeran ajonestolaitteessa vikaa?

Aloittaja Mayhem, syyskuu 19, 2009, 23:23:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mayhem

Eli -94 1.6 Primera. Autossa on ajonesto ja kun otan sen pois päältä autoa saa startata n: 10sek ennenkuin lähtee käyntii. Testattiin tulpalla eikä kipinää ko. aikana tullut. Onko ideoita miten korjata tai miten ohittaa se esto?