Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

POR15 onko järkee maksaa?

Aloittaja AnttiJL, syyskuu 17, 2009, 09:22:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AnttiJL

Niin toisista ketjuista luin tuosta POR-15 aineesta.
Se muka pysyy kevyen pintaruosteen päällä ja estää ruostumasta enempää.
Onkos kellään kokemuksia? Maksaa kuulemma noin 50€/L!

Itse ajattelin että nuo helmakotelot, lokasuojat ja jalkatilat pohjan
puolelta maalaisin tolla.
Mutta onhan niitä muitakin tököttejä. Esim. Zinc182, ferrex ja rostex.

OT: Jossain mainittiin että ruostesuojaus tulisi tehdä lämpimien säiden aikana. Mitenkäs pressukatos johon parit puhaltimet ja
vielä autoon puhallin? (tarkoitan siis tässä kotelosuoja-ainetta ja
alustamassaa)

mikan

Epitar on aika hyvää tavaraa juuri noihin paikkoihin. Kestää erittäin hyvin kulutusta. Mulla olis purkki joutilaana. Kuivuu alle 10 tunnissa kosketuskuivaksi (2-komponentti) ja maalauslämpötila pitää olla vähintään 10 astetta. Tuolla piti vetää Saabin pohja, mutta ei mulla ole enää tuota Saabiakaan.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

AnttiJL

Olisin kyllä kiinnostunut... Millaista hintaa ajattelit?
Minkä väristä tuo Epitar on? Minkä verran sitä on?
Voikos tuota vedellä pensselillä? (On kyllä ruiskukin, mutta pystyykö
ruiskua käyttää ylösalaisin tai kyljellään?)
Kökähtääkö nopeesti, eli ehtiikö kissaa sanoa ennenku on purkissa
marmeladia?

mikan

Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

AnttiJL

Hmm. mun varmaan kannattaa nuo ruostekohdat vetää Annitrolilla tai
Bilteman ruosteenmuuntimella ennen maalausta...

BA

Muista että molemmat pitää huuhdella lämpimällä vedellä pois. Jos happoa jää, niin syövyttää sekin pellin.
Ja kun vedellä huuhdellaan pois, tarvitaan taas kuivausta.

mikan

Meikäläisen joutilas epoksitervapurkki matkaa etelään...

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita