Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Bluebird 1.6 -87 käynti

Aloittaja Diesel87, syyskuu 06, 2009, 01:41:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Diesel87

Elikkäs yllä olevasta kulkineesta katos yhtäkkiä kipinä täysin, no sitten päättelin että vika on varmaan virranjakajassa siinä mustassa sytty-yksikössä.Tämä vaihettiin ja auto lähti viimein käyntiinkin mutta huonosti lähtee käyntiin ja virranjaka piti laittaa niin aikaselle kuin vain sai mutta tällöin kierrokset ei nouse kuin 1500rpm vaikka kuinka kaasua polkee tosin tyhjäkäyntiä käy ihan oikein.Kipinä kyllä tulee todella vahvana tulpille.Kaasariin ei ole koskettu eikä jakopäähän joten niissä ei voi mitään olla koska ennen tuon yksikön pimennystä toimi täysin ok.Missä on vika?? Onko sytkällä vielä joku toinenkin boxi jossain??
Vaihdettuja seuraavat osat:
-tulpat
-tulpanjohdot
-puola
-virranjakajan kansi ja pyörijä