Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

ld28 kuntoon?

Aloittaja y30harrastaja, tammikuu 06, 2008, 00:40:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

y30harrastaja

Kirjoittelin joskus aikaisemmin Cedricin polttoaineen kulutuksesta. Tuo seikka vaivaa minua edelleen, eli tämä Y30 vie enemmän polttoainetta kuin
edelliset y kolmekymppiseni. Lisäksi auto hyytyy oudosti ylämäkeen. Edelliset ovat kavunneet ylämäet ylös ylivaihteenkin kanssa varsin kiitettävästi.
Sanokaas onko suuttimissa vikaa? vai missä ihmeessä? Yöunet menee jatkuvasti pilalle kun tuota mietin  :D
"Cedric on hengeltään erilainen auto. Sillä ajavat arvostavat toiminnan dynaamisuutta ja heillä on menestykseen tähtäävää ennakkoluulottomuutta. Heidän toiminnassaan on vahva persoonallisuuden leima"

zedric

syöttöpumpussa vikaa...
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130. ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

y30harrastaja

nii-iin, mutta sekin epäilyttää. Ja aika specialisteja olemme syöttöpumpun säätöjen kanssa. Eli muutokset suuntaan tai toiseen ei vaikuta.
Voihan siinä tietty olla jotain oikein vikaakin. Olis vaan hyvä tietää mitä...
"Cedric on hengeltään erilainen auto. Sillä ajavat arvostavat toiminnan dynaamisuutta ja heillä on menestykseen tähtäävää ennakkoluulottomuutta. Heidän toiminnassaan on vahva persoonallisuuden leima"

Toniz89

Itellä oli Cedricissä sillain, että ei ollu oikeen tehoja enää, kulutus kasvo ja alko käymään ehkä hieman liian "pehmeesti" tommoseks vanhaks dieseliks, joka viittas että ois ruiskutus myöhäsellä. Itse kanssa tosin epäilin aluksi, että olisko suuttimissa vikaa. No, otin sitten syöttöpumpun remmin kopan auki ja remmin pois. Vika selvis, kampiakselin päähän tulevan pyörän, siis joka pyörittää syöttöpumpun remmiä kiilaura mennyt sököksi. Tämän väljyyden huomasi selvästi, kun pyöritteli sitä edestakaisin. Oli helpotus, että vaan sen pyörän kiilaura oli mälvääntynyt ja kiila, mutta kampiakselin ura oli ok. Tiedä, kuinka kauan oli tarvinnut ajaa, että sekin olis menny ja sitten se onkin jo vähän ikävämpi asia. Mutta, jos oireet on samanlaisia kun mulla, niin tarkista sama asia. Ite pistin sen pultin pikkusta vaille lujaa kiinni ruuvilukitteen kanssa. Oli rempan jälkeen kun eri auto ja on nyt ajettu sen jälkeen jo 5000km.
Nissan Cedric y30 ld28 vm.-88
Nissan Cedric y30 ld28 TIC vm.-86

y30harrastaja

Oma nakuttelee kyllä ihan terävästi vielä. Mutta ainahan tuonkin voi tarkistaa... Kiitoksia vaan kannanotosta.
"Cedric on hengeltään erilainen auto. Sillä ajavat arvostavat toiminnan dynaamisuutta ja heillä on menestykseen tähtäävää ennakkoluulottomuutta. Heidän toiminnassaan on vahva persoonallisuuden leima"