Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Nissan autokorjaamo Uudenmaan alueella

Aloittaja ekkoh, marraskuu 16, 2024, 21:00:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ekkoh

Olisko tietoa hyvästä ja edullisesta. 

Nissan liikkeessä olin näkevinäni 140-160 eur./h hintoja. 

Tässäkin on sähköjuttuja niin paljon. 

Jarruremppojen tekijöitä kyllä löytyy, Tattarisuo pullollaan.

Mutta jos olisi jollain mitä suositella. Niin kiitos siitä. :)

Nissan Qashqai dsl autom. 11 vm.2014

Onko muuten muita Nissan keskusteluita Suomessa, jossa olisi hieman enemmin säpinää.?

jarihki

Teetin Primeraani P12 2005 kaikki vaativammat työt ja vaihdot (= sähköhommat, vesipumppu, hihnat, jarrupalat, jarrulevyt, pyöränlaakerit, katti jne) autojerry.fi:n kautta. Tarjouspyyntöä vaan rempasta ja alkaa edullisia tarjouksia tulla.

cedricfan

Hieno aloitusviestissä kysellä foorumeita joissa enemmän säpinää, innostaa vastaamaan...

Yleensä ei kannata ottaa suoraan halvinta. Googlen arvosteluissa on usein asiaa, tuossa kun katson oman pienen luottokorjaamoni lukemaa, niin 4,4. Toinen, johon olen itsekin pettynyt, on muidenkin mielestä 3,7. Paljon kertoo sekin, miltä korjaamon piha näyttää. Jos se on pullollaan pitkään seisseitä autoja, ja suoranaisia raatoja, on yleensä jotain pielessä.

"Sähköjuttuja niin paljon" ei tarkoita, etteikö autoa pystyisi ja osaisi huoltaa suurin osa korjaamoista. Vasta kun tarvitaan jotain selvästi erikoisempaa kuten ConmonRail-osaaminen niin tarvitaan erikoispajaa. CVT'n öljynvaihto puolestaan pitäisi onnistua vähänkään fiksummalla korjaamolla. Itse asiassa sitä voisi jopa käyttää valintakriteerinä, sehön pitäisi tehdä melkein joka moottoriöljyn vaihdossa.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

mies51

Aloituksesta jää epäselväksi, mitä autossa on rikki. Vanhempiin autoihin olen käyttänyt Helsingin Tattarisuon korjaamoja esim.hitsauksiin. Mutta vaativampiin esim. sähkövikojen korjauksiin etsisin jonkun muun. Tosin sähkövioista olen selvinnyt itse.

toukopouko

Hubon auto on hyvä sähkövikoihin, tekevät loistavia youtube-videoita haastavista diagnooseista :)
Ikuisuusprojektit: N12x2, T12x2, F10,B11,S13
Käyttikset:
B310, f-astra