Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan P12 2006 radion irroitus

Aloittaja Y10SUNNY, toukokuu 12, 2024, 13:18:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Y10SUNNY

Hei! P12 radio ongelmia on täällä toki käsitelty! En kuitenkaan löytänyt oikein vastausta tiedon tarpeeseen! Tiedän mikä on ongelmana radiossa, kylmäjuotos yhdessä tehotransistorissa. Olen korjannut kyseisen vian aiemmin 2003 mallisesta autosta. En vain muista miten se meni siinä mallissa...? Kysymys kuuluu: voiko radion ottaa irti johdoistaan ilman että tulisi ongelmaa NATS in kanssa ja miten se tulee tehdä ettei tule ongelmaa. Kävin paikallisessa merkkiliikkeessä kysyäkseni asiaa ja sain sieltä lähinnä halventavia kommenntteja "ei me tehdä noin vanhojen autojen kanssa mitään, ei ole tietoa" apein mielin sieltä lähdin. Radion malli on PN-2646F Nissan No:28185-BA010

Kari58

Itse olen saanut hyvää palvelua, korvausta vastaan, valtuutetusta Nissan ja Toyotahuollosta Tampereen Lielahdessa, Tampereen Huoltoykkönen. Kuuluu Autoasi-korjaamoketjuun. Itselläni oli ongelmia radion, puolan sekä turvatyynyn kanssa ja löysin radion ja turvatyynyn purkaamolta heidän antamien koodien mukaan, jotka he  laittoi sitten paikoilleen. Koita etsiä, toki tilanteen mukaan, joku fiksumpi korjaamo. Ja kyllä merkkiliikkeessä on tietoa mutta ei tahtoa.
Primera P 12 2,0 -04
(Primera P10 1,6 -90)
Yamaha FJR 1300 -03, Yamaha TZR 250 -88
(Yamaha FJ 1100 -84, SR 500 -81)