Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Qasqai J10 alatukivarret

Aloittaja parila, marraskuu 22, 2021, 10:18:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

parila

Minulla on Nissan Qashqai 2.0l vm. 2013.  Ajokilometrejä noin 130 tkm. Mikä on tämän ikäisen ja tämän verran ajetun Qashgain oletettu ja odotettu etupään alatukivarsien vaihtotarve? Onko 8 v. normaali?

kaskaipappa

Eiköös ne pidä vaihtaa sitten kun nivelissä on löysää.Mitään vuosimäärää ja kilometrimäärää siihen ei ole.Tietääkseni. Palstan tietäjät kyllä kerovat kuinka asia on.

mies51

Tukivarret ovat paksua rautaa. Pieni pintaruoste ei ole hylkäysperuste. Väljyys selviää katsastuksessa, kun kone ravistaa ja katsastusmies näkee.

Moto69

Sitten kun alkaa kopisemaan. Kyllä sen äänestä tietää ku ovat löysät.
Minä vaihdatin omaan Qassuun uudet ja nyt on kuin uusi auto.
Ja kuten tiedossa on, Nissanissa on halvat varaosat, makso 27€ /tanko.
Vaihdossa kesti alle tunti.
Kymco Venox, Honda Shadow 600, Suzuki Intruder 800, Kawasaki VN800, Honda Shadow 1100, Kawasaki VN1500, Kawasaki Drifter 1500

kaskaipappa

Mulla näkyy huoltohistoriassa että on joku pallo vaihdettu 100.000 kilometrin vaiheilla.Ja sillon on ollut alle 5 vuotias. Mistä lie johtunut. Ei tuolla nyt mitään löysiä katsastuksessa ollut ja ikääkin jo enemmän. Uusitaan sitten kun tarve tulee.

kaskaipappa

Lainaus käyttäjältä: Moto69 - marraskuu 23, 2021, 07:27:22
Sitten kun alkaa kopisemaan. Kyllä sen äänestä tietää ku ovat löysät.
Minä vaihdatin omaan Qassuun uudet ja nyt on kuin uusi auto.
Ja kuten tiedossa on, Nissanissa on halvat varaosat, makso 27€ /tanko.
Vaihdossa kesti alle tunti.
nää on vissiin ne "koiranluut" eli kallistuksenvakaajan yhdystanko. Alatukivarsi on sitten eri juttu, tosin ei sekään kovassa hinnassa ole.

Moto69

Voi olla, kaksi niitä kuitenkin vaihdettiin mun autoon. Tankojen molemmissa päissä on ne puslat.
Kymco Venox, Honda Shadow 600, Suzuki Intruder 800, Kawasaki VN800, Honda Shadow 1100, Kawasaki VN1500, Kawasaki Drifter 1500