Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Qashqain (J10) uuden akun koodaus

Aloittaja omxh25, heinäkuu 26, 2021, 15:28:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

omxh25

Vaihdoin 2012 mallin Start-stop Qashqaihin alkuperäisen akun tilalle Boschin 60 Ah AGM-akun.

Tuolla https://www.suomentyokalu.fi/tekninen-tuki/huoltotiedote-auton-akkujen-koodauksesta.html sanotaan, että uusi akku pitää koodata ja energianhallinta resetoida.

Kysyin tätä koodauspalvelua merkkihuollosta ja huoltoneuvoja sanoi, että mitään koodausta ei tarvita. Vähän jäi mietityttämään, että onko hän varmasti oikeassa tässä asiassa.

Olisiko kenelläkään kokemuksia uuden akun koodauksesta ja sen tarpeesta?

Kebab

Ei tarvitse koodausta. Nissanit on sen verran yksinkertaisia ja "tyhmiä" että niissä ei ole tuollaisia murheena. Akku paikoilleen ja kovaa ajoa vaan  ;)