Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Maxima 3.0 autom. 2003 viheltää kiihdyttäessä

Aloittaja Maximaherkko, helmikuu 06, 2021, 15:52:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Maximaherkko

Mistähän voisi vihellys tulla kun kiihdyttää kohtuullisen voimakkaasti viheltää, mutta jos painaa enemmän tai vähemmän kaasua niin ei vihellä. Voisiko vaihteisto tehdä sellaisen äänen ?

mies51

Tuskin voi tulla vaihteistosta. Joku hihna löysällä.

Jakopää

Vois ehkä jotain alipainevuotoa etsiä? Voisiko (likainen) kaasuläppä vihellellä?

Maximaherkko

Imuvuoto voisi kuulostaa sellaiselta. Millainen operaatio on kaasuläpän puhdistus ?