Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan qashqai J11

Aloittaja Pellehermanni1953, joulukuu 25, 2020, 12:49:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pellehermanni1953

Apparin puolen etuoven lukitus ei avaudu autoon mennessä, ilmeisesti yleinen ongelma mutta onko kenelläkään ohjetta korjaukseen?

Vaari 68

Kysymys on epätarkka. Aukeaako se ollenkaan vai ei aukea avaimen nappia painamalla.Onko keskikonsolista ovien lukitusnappi päällä.Ja sitten vois tutkia sen tietokoneen tai mikä se nimeltään.Siis onko siellä ovien aukaisu asetettu  siten että aukeaa vain kuskin ovi vai kaikki ovet.VW mulla ainakin oli että sai kuskin oven kaukosäätimestä pelkästään auki tai sitten asetuksia muuttamalla sai kaikki ovet auki.Turvallisuusjuttuja nämä, ettei tule ylimääräistä väkeä autoon taajamissa ym.

HiTec

Lainaus käyttäjältä: Vaari 68 - joulukuu 27, 2020, 13:55:40
VW mulla ainakin oli että sai kuskin oven kaukosäätimestä pelkästään auki tai sitten asetuksia muuttamalla sai kaikki ovet auki.

Kyllä se ihan sama asetus löytyy myös Qashqai J11:kin :)
Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08

Vaari 68

mulla on vanhempaa mallia, en ole perehtynyt onko siinä. vagenissa muistaakseni kaksoispainalluksella aukesi kaikki ovet vaikka olikin single päällä, jotain sellasta.

HiTec

Lainaus käyttäjältä: Vaari 68 - joulukuu 27, 2020, 18:43:08
vagenissa muistaakseni kaksoispainalluksella aukesi kaikki ovet vaikka olikin single päällä, jotain sellasta.

Kuten myös Qashqai J11, toimintoa kutsutaan nimellä anti-hijacking mode 8)
Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08

mies51

Almera N16:ssa alkuperäisellä avaimella avautuu ensimmäisellä painalluksella kuskin, toisella kaikki ovet ja takaluukun lukko.  Teetin ujden avaimen, niin sillä aukeaa yhdellä painalluksella kaikki.

Vaari 68

ehkä se on ihan ohjelmointikysymys.

Pellehermanni1953

Niin ovet pitäisi aueta yhdellä painalluksella, se siinä on päällä, joskus toimii joskus ei.