Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

P12 Primera ajotietokone/näyttö temppuilee

Aloittaja Jokke J, heinäkuu 09, 2020, 20:09:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jokke J

Onko kenelläkään ollut vastaavaa vikaa, autona P12 Primera 2004 HB, 2.0 bensakoneella

- Ajotietokoneen näyttö ei aina käynnisty auton käynnistyksen yhteydessä
- Harvinaisena oireena (esim kerran kuukaudessa) näytön taustavalo jää palamaan, vaikka auton sammuttaa, ottaa avaimen pois ja laittaa lukkoon. Tällöin täytyy irrottaa sulake jotta näytön taustavalon saa sammumaan.
- Kun näyttö on pimeänä, niin ei pysty säätämään radiota tai ilmastointia/puhallusta kovemmalle/pienemmälle
- Takalasin lämmitysnappi kuitenkin toimii, muut napit ei
- Välillä voi mennä muutama päivä että näyttö toimii moitteetta, joskus pari päivää ettei toimi ollenkaan

- Onko kokemusta auttaako uuden ajotietokoneen vaihto (tässä mallissa ovat näyttö + tietokone yhtä pakettia)? Purkaamoilla olisi 50-80 euron hintaan saatavilla samalla osanumerolla.
- Liittimet on putsattu ja kunto tsekattu, mutta sähköjä ei ole sen pidemmälle lähdetty tutkimaan.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa miten tämän vian saisi korjattua! 8)