Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

X-Trailin osto harkinnassa, vinkkejä kaivataan

Aloittaja marinnek, kesäkuu 24, 2020, 16:49:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marinnek

Saan pian koeajoon X-Trailin vuosimallia 2016, 1,6 litran dieselkoneella. Onko joitain tiettyjä asioita, joihin kannattaa testatessa kiinnittää huomiota? Entäs muita kokemuksia kyseisestä autosta, hyviä tai huonoja?

mcgangsta

Mulla on 2015, sama kone. En nyt keksi juuri "normaaleita" tarkistuskohtia enempää neuvoa. Eli, että kaikki toimii ja nesteet on sisällä ja yms.

Yksi anturi on itsellä hajonnut tässä omistusaikana, ei muuta mainittavaa.
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

cedricfan

Hiukkasloukku ja EGR. Jos käytetty väärää öljyä, venytetty huoltoväliä, ja ajettu paljon kaupunkiajoa, niin tiedossa harmia.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Mag535

Paljonko ajettu? Neliveto, cvt ? Minulla Joulukuussa hankittu eläkeauto 61tkm ajettu 2016 ym varusteilla (etuveto) Tekna moonroof. Plussaa:varustelu, Tyylikäs, todella tilava, toimiva, täydellinen varustus) Miinus: Kone aika kovaääninen talvella n 110 km/ h kohdalla. Rengasäänet ( riippuu tietysti mihin tottunut, minulla oli MB GLC autoetuna joka on tietysti eri tason auto). Autossa todella vähän äänieristysmattoa ( kts esim takakontin pohja) jotein vein ammattilaisen äänieristettäväksi (kaikki paitsi katto) ja samalla tekivät alustan ruosteenestokäsittelyn ja muutos on huikea. Ovet kun sulkee nyt niin kuuluu pums eikä klonck. Kuin eri auto, lähes premium.Hiljainen. Lisätty myös Racechipin palikka ja nyt heppoja 163 ( vrt 130) ja vääntöä 80Nm lisää. Ei raketti mutta riittävän nopea. Ostaisin Tekna tai vastaavan varustetason. Käytettyna hintaero perusmalliin kutistunut paljon ja vastine nimenomaan käytettynä ja vähän ajettuna on mielestäni loistava.

cedricfan

Lainaus käyttäjältä: Mag535 - kesäkuu 28, 2020, 08:50:46
Ostaisin Tekna tai vastaavan varustetason. Käytettyna hintaero perusmalliin kutistunut paljon ja vastine nimenomaan käytettynä ja vähän ajettuna on mielestäni loistava.
Jep. Ja päteen hyvin usein, käytetyssä hyvä varustelu ei paljoa maksa, kunhan jaksaa katsoa tarkemmin muutkin kuin sen ekan yksilön.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzuki VX800, MB-230CE, MB-SLK200, Volvo C40

Mag535