Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Uusi kaukosäädinavain Primera P12 '07

Aloittaja Jim_Babwe, syyskuu 20, 2019, 20:39:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jim_Babwe

Tervis,

onkos kukaan kokeillut tilata vapaakaupasta avaimia? 34e hinta houkuttaa (hölmöä?)
https://www.vapaakauppa.net/nissan-kaukolukitusavain-2-nappia-2003.html

Näyttäis olevan kelvollinen? Saako tuon blankon avaimen ohjelmoitua virtalukkomenetelmällä ihan itse vai tarviiko tuo jotain muuta kikkaa? Jyrsinnän luulen saavani joltain paikalliselta suutarilta.. hinta alkaa olla riittävän huokea, vaikka verojenkin kanssa. Merkkiliikkessä sanoivat itse ohjelmoivan myös virtalukon kautta, joten ainakin yhden työtunnin sais säästettyä itsetehtynä. Toki tuo aihiokin on halpa, jos sitten on toimiva.

Sivusto tarjoaa myös kolmea eri ajonestoa: ID60, ID40 PCF7946 ja ID40 PCF7936. Mitähän nämä tarkoittaa ja miten varmistua omasta ajonestosta? Oma avain auki ja kurkistus?

Mielipiteitä?
Nykyiset
Pulsar 1.2 '16 + Note '11
Entiset
Primera P12 '07 sedan + wagon + Sunny *2, '88 & '91

mies51

Jostain ebay nettikaupasta tilasin aikanaan Almera N16 avaimen kuoria ja painonappeja sekä avainaihioita. Yritin samalla saada myös kaverin myynnissä olevaan Bemariin. Bemarin avaimen kaukosäädön sain aukaisemaan ja lukitsemaan ovet. Sitten lukkoliikkeessä jyrsivät avaimen. Valittavan avainaihion olevan epätarkka mitoiltaan. Alkoi avata lukot, muttei startannut. En tiedä, puuttuiko toimituksesta ajonestosiru vai olisiko tarvinnut ohjelmoinnin autoihin erikoistuneessa lukkoliikkeessä. Siihen vaivaan nähden olisi kannattanut ostaa lukkoliikkeestä täydellinen avain.
Almeran kuoret ja painonapit OK.

Rimeristi

Onko tästä vapaakaupan avaimesta käyttäjäkokemusta? Toinen Primera P12 06:n avaimista simahti. Pitäisi saada uusi.
Tai jos ei vapaakauppa vaihtoehto toimi niin miten saisi uuden avaimen järkevillä kustannuksilla?

JacquelineVioletta

Oletko kokeillut sitä ohjelmointia itse uusiksi. Ainakin omassa primerassa sain molemmat toimimaan silleen.

https://youtu.be/ucR5bAN0A64
P12 Primera 1.6 Visia Traveller '05, J30 Maxima VG30E AT '91, LE10 100A 1.2 '76, KPLE10 120A Coupé '73, WD21 VG30 Pathfinder