Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

P12 huoltolaskurin nollaus

Aloittaja primu_patu, elokuu 01, 2016, 17:18:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

primu_patu

Osaako joku sanoa mistä täältä löydän sen jutun ,missä oli p12 huoltolaskurin nollaus neuvottu. Tehdään joillakin infotaulun näppäin  komennoilla mutta en millään ole löytänyt siitä kertovaan viestiketjua.

Tarkoitan sitä laskuria joka on siellä infon oliko neljännellä sivulla ensimmäisenä, jota ei pääse normaalilla komennolla nollaamaan. Tällä sivulla on niitä muita muistutuksia joita voi itse asettaa.
primu_patu

Jylppy

Tämmönen ohje on jäänyt muistiin:

- Sytytysvirta päälle
- Radio pois päältä
- Paina ja pidä info-nappi pohjassa
- Kierrä äänenvoimakkuus painiketta, kunnes näyttöön tulee valikko
- Vapauta info-nappi

Ja sieltä sitten etsimään huollon nollaus.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

primu_patu

Kiitän

Kokeillaan mitä sieltä löytyy
primu_patu

primu_patu

Olisiko tietoa mistä olisi mahdollista saada Service Manual -tiedostona?

Tuolla viitataan tuohon manuaaliin, että katso sieltä mitä mikin tarkoittaa.

Olisin ihan mielenkiinnosta katsonut mitä tuon metric -osion alla oikein on. Ensimmäisellä kerralla antoi tuon avata mutta kun menin uudestaan sitä avaamaan niin olikin harmaana -> ei voi enää avata.

muutenkin kiinnostaisi tuo service manual kyseiseen autoon.
primu_patu

Desperate child

Ite löysin joskus ihan googlaamalla sen service manualin, mutta sitä sivua ei enää ole. Googlehan tarjoaa paljon hakutuloksia, niitäkun jaksaa kahlata niin saattaa löytyä. Ainakin ite oon kaikkiin 2000 lukuisiin service manualin löytäny mihin oon tarvinnut, joskus vaan vaatinut enemmän aikaa ja vaivan näköä. Sitähän en sitten tiedä kuinka paljon jotain haittaohjelmia noilta sivuilta koneelle tarttuu, mutta jos on virus ym torjunta kunnossa nii..
Nissan Cherry 1,5 Turbo '84
Nissan Laurel 2,0SGL ´86
Nissan Sunny 1,5GL '86, 1,5GL '85, 1,6LX '89
Nissan X-Trail 2,5 '05
Kawasaki GPZ750R '86 & Solifer SM 50cc '81