Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Primera p12 2003 Vettä polville.

Aloittaja kassuliini, helmikuu 24, 2016, 12:25:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kassuliini

Onko kellekkään muulle tullut pakkasten jälkeen vettä aurinkolippojen kiinnittimistä syliin noin 1dl verran. On kai kondessiovettä?
Kulkine siis p12 vm 2003. (Pitäskö laittaa aluskate?) Ja vielä , minnekkähän suurin osa vedestä menee?

finski

Hep, täällä yksi jolla sama homma.
Marraskuussa ajoin pienen mällin ja tuli sieltä kattopanelin välistä vettä, aurinkolipan kohilta, mie eka luulin et ikkunan tiivisteet meni rytäkässä rikki, mut ei ollunna.
Paljonkohan vettä se kattopaneeeli pitää vettä sisällään kelien vaihelless ;D