Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Lähivalon heijastin

Aloittaja Monttööri47, lokakuu 26, 2015, 21:49:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Monttööri47

Nissan Primera 03. Lähivalon heijastin on irti yläreunasta, heiluu noin sentin verran.
Onko mennyt kiinnitys rikki, vai irronut jotenkin. Alareunasta tuntuu olevan kiinni kumitapilla.
Olisiko irronut yläreunasta myös kumitapista. Pitäisikö koko umpio irroittaa, ja monellako ruuvilla ja pultilla se on kiinni. Katsastuksessa hylkäys myös tämä osion takia sekä 4:jä muuta vikaa. Totesin että heijastimen yläreunaa pitää vetää taaksepäin, silti se näyttää vielä liian alas.
Olisiko lähtenyt irti korkeus-säätimestä.

Monttööri47

#1
Mistä voi muokata omaa tekstiä, eikä lainata

OH2KV

#2
Kirjoitat vaikka uuden viestin. Vastaa, nappulasta alhaalta. Ja voi muokatakin lainaamatta, painamalla Muokkaa- nappulaa. Valitettavasti ongelmaan minusta ei ole apuja, luulomäärä on suurempi enemmän vanhempien automallien puolella.

PS: Valojen korkeudensäätömoottori, mikäli ajoneuvossa on sellainen, vaikuttaako ajovalon säätöön? Jossei, on joko säätömoottori hajalla tai kiinnitys irti heijastimesata.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Whee

#3
-

Shamsa

Se pitää sitten kirjoittaa niin ettei tartte muokata jos sitä muokkaa nappulaa ei ilmesty takasin :D
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08

Monttööri47

Lainaus käyttäjältä: OH2KV - lokakuu 27, 2015, 21:17:01
Kirjoitat vaikka uuden viestin. Vastaa, nappulasta alhaalta. Ja voi muokatakin lainaamatta, painamalla Muokkaa- nappulaa. Valitettavasti ongelmaan minusta ei ole apuja, luulomäärä on suurempi enemmän vanhempien automallien puolella.

PS: Valojen korkeudensäätömoottori, mikäli ajoneuvossa on sellainen, vaikuttaako ajovalon säätöön? Jossei, on joko säätömoottori hajalla tai kiinnitys irti heijastimesata.
Miten heijastin on kiinni säätömoottorissa, pitääkö koko umpio ottaa irti, että pääsee
käsiksi.