Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

nissan maxima lataus ongelmaa.

Aloittaja paavo_, lokakuu 23, 2015, 12:15:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

paavo_

Eli mistä löytäis nissan maximaan vm.90 3l v6 koneella olevaan laturiin hiilet? Hiilet näytti olevan kiinni jännitteensäätäjässä joka on laturin sisällä ja niitä hiiliä ei varmaa pysty pelkästään vaihtaan? Eli pitäis löytää koko säätäjä jostain.

Shamsa

Käytettynä saa varmaan purkaamolta sen säätimen. Mutta käytetty on aina käytetty.

Motonetistä on näköjään joskus saanut, varastosaldo näyttää nollaa, tarkoittaen että tuote on poistunut valikoimasta.

Marmoritiskiltä tai sitten vaikkapa jonkin fixus-liikkeen kautta saattaa saada vielä tilattua.
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08

paavo_

Osaako joku sanoa miks täs laturis on toi jännite 14v ja käviskö se siltiki? https://www.skruvat.fi/Laturi-P23085.aspx
Ku muis mitä oon kattellu nii jännite on ollu 12v. Ulkoisesti toi laturi on sen vanhan kans ihan identtinen.


Alppuu

14V on normaali latausjännite, sitä varmaan tarkoittaa.



When this baby hits 88 miles per hour, you're gonna see some serious shit. - Nissan Almera 1.4

janimy

Kylläpä Motonetissä näytti olevan ihan pelkkiä hiiliäkin myynnissä. Jos menee palkästää hiilien vaihdolla. Ilmeisesti tuotenumero: 11-8151, pitäis sopia.

Whee

#5
-

Tero-75

Lainaus käyttäjältä: Shamsa - lokakuu 23, 2015, 15:58:24
Motonetistä on näköjään joskus saanut, varastosaldo näyttää nollaa, tarkoittaen että tuote on poistunut valikoimasta.
Se että varastosaldo näyttää nollaa ei todellakaan tarkoita että se olisi poistunut valikoimista. Se tarkoittaa vain että varastossa ei ole yhtään kappaletta ko. varaosaa. Varaosaa tilataan pyynnöstä, ja vasta jos varaosaa ei enää ole tukkureilta saatavissa poistetaan tuote valikoimista, ja silloin se poistetaan myös varaosalistauksista kokonaan.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

janimy

Lainaus käyttäjältä: Tero-75 - lokakuu 31, 2015, 11:14:43
Lainaus käyttäjältä: Shamsa - lokakuu 23, 2015, 15:58:24
Motonetistä on näköjään joskus saanut, varastosaldo näyttää nollaa, tarkoittaen että tuote on poistunut valikoimasta.
Se että varastosaldo näyttää nollaa ei todellakaan tarkoita että se olisi poistunut valikoimista. Se tarkoittaa vain että varastossa ei ole yhtään kappaletta ko. varaosaa. Varaosaa tilataan pyynnöstä, ja vasta jos varaosaa ei enää ole tukkureilta saatavissa poistetaan tuote valikoimista, ja silloin se poistetaan myös varaosalistauksista kokonaan.

Juu, samaa mieltä. Kyllä sieltä saa kun menee vaan tiskille sanomaan et tilatkaa.