Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

nissan micra turbo

Aloittaja micra k10 turbo, joulukuu 06, 2010, 16:32:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

micra k10 turbo

pieni video mun micrasta.
http://s253.photobucket.com/albums/hh50/E34RRT/nissan%20micra/?action=view&current=1.mp4

megasquirt,msd 6a, k04,KA-cooleri.  :)

tossa videossa ei vielä kovin hyvin säädetty mutt penkiin tarkoitus mennä! kun kaikki pienet viat on korjattu!

Tee_Koo

Mistä päin tuo MA10ET koneinen keltainen Micra on löytynyt? Onko kenties ollut vihreä joskus väriltään?
Cherry A12 -80, 280ZX L28E -81, Pulsar NX E16 -82, Micra E15ET -83, Sunny E16 -87

Lisäksi Subaruja, Mazdoja ja kaksipyöräisiä.

micra k10 turbo

voi olla mä ostin sen selaisenaan!??sun vanha??

Tee_Koo

Ei ole minun vanha, oman turbo Micrani olen rakentanut ihan perus GL:n pohjalta vuosina 2004-2005 ja kyseinen auto on ollut perheessä vuodesta 1996 lähtien.

Mutta jos tuo keltainen on sama auto/tekniikka, kuin luulen, niin tässä hieman historiaa...

80-luvun lopulla oli Japanista tuotu MA10ET-kone laatikkoineen, sähköineen jne. ja istutettu tavalliseen GL-varusteiseen Micraan. Myös sisusta oli muutettu turbomallia vastaavaksi, eli tuollainen dynolapulla varustettu ratti, digitaalimittaristo, penkit jne. Korissa myös samanlaiset puskurit/levikkeet mitä kuvissasi. Pyöri tuolloin Helsingissä.

Auto kolaroitiin ja tekniikka ym. vaihdettiin DX-koriseen vaaleanvihreään Micraan vuosimallia -85.

Seuraavat havainnot autosta olivat Lahdesta joskus viitisen vuotta sitten ja silloisen omistajan kanssakin jutustelin puhelimessa. Muutamat kerrat oli kone levinnyt ja aina kasattu uusiksi, muutenkin vähän kovia kokenut reissullaan. Sen jälkeen auto oli Nettiautossa kilvettömänä myynissä ja helmoista haperona. Vähän aikaa tästä eteenpäin oli muistaakseni ralli.netissäkin myynnissä mutta sitten on taas muutama vuosi että on ollut teillä tietämättömillä menossa.

Pitää kaivella arkistoja vanhalta koneeltani, saattaa muutama kuvakin löytyä kyseisestä värkistä. Tiedä vaikka sama auto kyseessä :)
Cherry A12 -80, 280ZX L28E -81, Pulsar NX E16 -82, Micra E15ET -83, Sunny E16 -87

120ZZZ

Finn vuodesta -87, 200SX -91 vuodesta -03(1/4 12.603s) ja b210 120y -76  http://star.kuvat.fi/kuvat/Th%C3%B6+Gr%C3%B6nster/

micra k10 turbo

Lainaajotain oli tuttua tossa venakopassa ja muistinpas:
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=42959&highlight=micra

kyllä se projekti sielläkin löytyy.. :)

micra k10 turbo

LainaaEi ole minun vanha, oman turbo Micrani olen rakentanut ihan perus GL:n pohjalta vuosina 2004-2005 ja kyseinen auto on ollut perheessä vuodesta 1996 lähtien.

Mutta jos tuo keltainen on sama auto/tekniikka, kuin luulen, niin tässä hieman historiaa...

80-luvun lopulla oli Japanista tuotu MA10ET-kone laatikkoineen, sähköineen jne. ja istutettu tavalliseen GL-varusteiseen Micraan. Myös sisusta oli muutettu turbomallia vastaavaksi, eli tuollainen dynolapulla varustettu ratti, digitaalimittaristo, penkit jne. Korissa myös samanlaiset puskurit/levikkeet mitä kuvissasi. Pyöri tuolloin Helsingissä.

Auto kolaroitiin ja tekniikka ym. vaihdettiin DX-koriseen vaaleanvihreään Micraan vuosimallia -85.

Seuraavat havainnot autosta olivat Lahdesta joskus viitisen vuotta sitten ja silloisen omistajan kanssakin jutustelin puhelimessa. Muutamat kerrat oli kone levinnyt ja aina kasattu uusiksi, muutenkin vähän kovia kokenut reissullaan. Sen jälkeen auto oli Nettiautossa kilvettömänä myynissä ja helmoista haperona. Vähän aikaa tästä eteenpäin oli muistaakseni ralli.netissäkin myynnissä mutta sitten on taas muutama vuosi että on ollut teillä tietämättömillä menossa.

Pitää kaivella arkistoja vanhalta koneeltani, saattaa muutama kuvakin löytyä kyseisestä värkistä. Tiedä vaikka sama auto kyseessä :)

juu eli siitä oikesta turbo alakerrasta puutuu yksi mäntä ja yksi kanki!! mulla on turbon kansi ja "vakio" alakerta nyt vielä toistaseks...

Tee_Koo

Kaivelin vanhalta koneelta kuvia siitä aiemmin mainitsemastani Micrasta ja tässä ne olisivat: http://smg.photobucket.com/albums/v97/TeeKoo/MicraMA10ET/

Ainakin äkkiseltään kun katsoo esimerkiksi imusarjan ylipaineventtiiliä, tai muutenkin vähän ympäriinsä, niin saattaa olla että sama auto kyseessä mutta keltaiseksi maalattuna :)

Onkos sinulla alakerta nyt täysin vakio MA10, eli veivit, männät ym.?

eetu

Olen käynnyt joskus 2002 Lahdessa tuota Micraa katsomassa ja silloin se oli konevikainen   Oli ainakin keinuvipuja poikki ja jo silloin oli helmat lahot
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

micra k10 turbo

penkissä käytyy... :D

122whp @5470rpm

174wnm @4600rpm

1,2bar ja 98tankissa

eli ihan ookoo lukemat,mutta ei viellä vimeiset säädetty eli lisää tulossa!  8-)

edit:nytt laitettu 2-levyinen QM kytkin nyt ei luistaa enää  ;)

Jylppy

Myynti-ilmoitukset niille varattuun osioon.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75