Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

lämpöanturin vaihtaminen...

Aloittaja almeraukko, lokakuu 24, 2014, 16:48:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

almeraukko

moro,osaisko kukaan neuvoa että miten käytännössä onnistuu tuo almera mottorin lämpötunnistimen vaihto? osa näkyy siinä termari kotelon päällä,jonka aion siis vaihtaa,kun se tosiaan hajonnut. pitääkö esim tyhjentää jäähdytysneste ennekuin sen ruuvaa irit? apuja ois kiva saaha :)

Datsuuna


Almeraan en oo joutunu vaihtamaan mut eiköhän se hoidu niin, että tyhjennät "vedet" pois ja samalla voit huuhdella jäähdytysjärjestelmän jos on tarvetta sekä vaihdat uudet pakkasnesteet jos on tarvetta siihen.
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti