Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan Kingcab -02 2.5l turbodieseli

Aloittaja Kingcapman, lokakuu 23, 2014, 18:54:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kingcapman

Tosiaan mikä mahtaisi olla kingcäbissä vikana kun kesken ajon alkoi kierrokset hiipua ja alkoi nykiä. Pysähdyttiin levikkeelle ja auto kävi hetken ja sammui. n. 45min kun saatiin auto käyntiin ja lähdettii kotiin ajamaan niin sama vika jatkui, mutta alkoi lykkiä sankkaa sinertävää savua. Samalla koko jutun aikana VILKKUI moottorinvikavalo. Ääni oli myös jotenkin erilainen ja aika terävän karkea. Mietin, että olisiko mahdollista jos autossa on vielä kesälaadut tankissa ja kun yöllä oli -12 pakkasta ja polttoainepumpussa on varmaan joku sihti joka kerää roskan niin voiko olla, että se sihti on mennyt tukkoon hyhmästä kun polttoaine on jähmettynyt. Tämä tuli mieleen siitä, kun auto oli seisonut sen 45min tienvarressa ja kone oli lämmin, niin olisiko hyhmä sulanut ja vika hävinnyt. Kerkesin siis ajaa kotoa n. 3km kun tämä vika alkoi. Toivoisin vastauksia jos joku tietää.

Kingcapman

Vielä pieni lisäys, että öljyt toki on vaihdettu ja tarkistettu ja kaikki suodattimet, joten niissä ei ole vikaa.