Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Datsun Cherry 140A rötää ja nykii

Aloittaja Dasse69, heinäkuu 01, 2014, 12:23:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dasse69

Terve. omassa cherry 140Assa ilmeni tällainen ongelma että tyhjäkäynnillä kone rötää ja välillä sammuilee kuin ei saisi bensaa? häiritsevää tämä on tietysti liikennevaloissa.  :D Ja hitaissa nopeuksissa 1-3 vaihteilla tasakaasua ajettaessa meno on varsin nykivää. koneena siis vanhanliiton A14 ja 4 vaihteinen laatikko jatkeena. Kiitos asiallisista vastauksista! :'(
Datsun 100A -75, Datsun 150Y -81

Pastori

Varmaan olet jo uudet tulpat, jakajan kannen, pyörijän tahi bensansuodattimen vaihtanut?
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Vinsu

Sama omassa ja kaverin 140y:ssä, matalilla röpättää papattaa, sammuilee ja nytkyttää niin perkeleesti. Vikaa etsitty jokapuolelta, kaasarit putsattu vaihettu tiivisteet o-rengastettu väljät akselit, virranjakaja purettu, käret vaihettu ja säädetty samoin kansi ja pyörijä tulpat, alipainesäädin ymymym. seuraavaks tulis mieleen jakopää ja siitä aiheutuva sytkän heittelehtiminen. Joku noissa koneissa on mikä hajotessaan pistää koko padan aivan sekaisin ja jokaisella oireet samat... toistaiseksi tuntemattomasta syystä.  ;D
Sunny b310 -79
Sunny b310 4d -80
Sunny b310 -80
Sunny b310 -82
Suzuki Alto -84

mikan

Strobolla katsottu, että sytkä vaeltelee?

Epäilisin jakajan olevan kulunut. Megaspark olis fiksu vekotin.  :)

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita