Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Datsun cherry 120A vm80 farmari

Aloittaja Cherry78, kesäkuu 26, 2014, 18:03:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Cherry78

Hei tollanen tuli nyt hommattua itselleen käyttöön. Auton mukana tuli käyttäjänohjekirja ja sieltä bongasin että näitä ois saanu 5 lovisella laatikolla joskus. Eli kiinostais että onko kuinka harvinainen ja onko suomessa yhtään noita. Kun itseä kiinostais kyllä löytää tollanen viislovinen laatikko.

BA

Viislovinen on suomessa ainoastaan coupessa. Helpompi se on löytää kun takaveto vastaava...

Alppu


Onko ihan tieliikennekelpoinen? Siitä on aikaa kun viimeksi tuollaisen on nähnyt. :)

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Cherry78

Juu juuri edellispäivänä kävin leimaamassa. Ois kyl kiva löytää sellane 5lovinen lopta tohon.

Datsuuna

Hieno homma tosin A12-moottori on alitehoinen N10 koriin vaikka vielä E10/F10-korisia liikuttaakin ihan kiitettävästi eli kannattaa vaihtaa 5-lovisen laatikon kanssa kimpassa A14 kone myös jonka taitaa saada laittaa ihan heittämällä ja muutoskatsastamalla  :)
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

Cherry78

onks tietoo kuin iso muutos toi a12 koneesta a14 koneeseen on niinku johtojen ym puolesta

chery

Pitäisi onnistua ilman mitään muutoksia.
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

Tero-75

Pakoputken etuosa on erilainen, joten pakosarjan joutuu vaihtamaan A12 koneesta jos ei putkea satu mistään löytämään.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Cherry78

täytyypi ruveta katselemaan jos sattuis tollanen a-14 kone löytymään kohtuu hintaan jostain

Cherry78

Ajatuksena ois kan jos tuon jossain vaihees maalais ja tekis siistin mutta nyt alkuun saa mennä tolla "rotta"lookille eteen päin