Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

ga14de ruiskukamat > ga16ds sunnyyn?

Aloittaja Tetrooo^, kesäkuu 30, 2014, 18:01:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tetrooo^

Tere. Tuli tos hommattua tuommone -92 ga16ds koneella oleva sunny, joten heräs mielenkiinto: voisko tosta mun toisesta sunnystä (-95 ga14de) napata ruiskukamat tohon? Kiitos vastanneille jo etukäteen.
-95 Sunny ga14de /käyttis/
-92 Sunny ga16ds /"leimaprojekti"/

Tare

Jos kaikkine päivineen tuon ruiskun osat otat, imusarja kaikkineen(massamittari ja kaasuläpän romppeet) ja suuttimineen, moottorin johdotukset konehuoneesta ja välikaapelointi kapiinista, ruiskun ohjausboxi.
Ja mitäs muuta huomioitavaa tuossa nyt vielä oli?
Katso myös, että ei kone käy liian laihalla noilla pienemmän koneen suuttimilla ja boxilla. :-/

Voi olla, että vaatii isomman DE-koneen boxin toimiakseen kunnolla.
Huom. puh. 050-5943260 
"Hubbis KM910RG L26T"