Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

kingcab ei pysy käynnissä

Aloittaja mattimoi, kesäkuu 29, 2014, 10:28:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mattimoi

-89 bensa koneella.
startatessa lähtee käyntiin ja sammuu kun päästää avaimesta??
jos puolalle syöttää suoran virran, niin pysyy käynnissä.
missä vika? virtalukko? puolan etuvastus? mikä?

2. missä ajovalojen rele?
eli auto sytyttää ajovalot automaattisesti kun käynnistetty. tämä ominaisuus haluttaisiin pois ( koska metsä käytössä niin ei tarvis valoja päälle)

matti43

Puolan etuvastus vaikuttais olevan. Joko katkennut vastuslanka tai
hapettuneet liittimet. Tämä viimeksi mainittu ollut tavallisin vika täälläpäin.
Matti ruotsista.

JohnWayne

Piilteman etuvastuspuolan kanssa toimii, mikäli niitä saa. On muuten melkein samannäköiset etuvastukset nissanilaisessa ja piiltemalaisessa.

mattimoi

kyllähän vastus oli palanut.
uudella taas pelaa :)