Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Maximan sisävalopolttimoiden vaihto

Aloittaja eka1970, kesäkuu 19, 2014, 23:19:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eka1970

Auto on Nissan Maxima A 32 vm. 1997..Siis lamppuja palannut...mittaristosta ja osapuillen kaikki säätimistä...+ tuhkakupista...oliskos jollain tietoo miten ne irroitetaan....kuvia olis kiva saada...Kiitos jo etukäteen.. ( mikä olis pimeellä hyvä väri, loistais selkeästi ja näyttäis hyvältä)
T. Jukka...ja otetaan vastaan idiksiä muistakin valonlähteistä/tuunauksista valon suhteen...kohta on taas pimeetä....  ;)
[email protected]     050-3544335 ( Puh. vain 12 - 22  !! )

Whee

#1
-

eka1970

[email protected]     050-3544335 ( Puh. vain 12 - 22  !! )

Alppu

LainaaKiitos...mikä olis hyvä väri ?? :D

Makuasia?

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

eka1970

#4
Aiwan...ja laittelin punaista, tuli ihan ok  :)
[email protected]     050-3544335 ( Puh. vain 12 - 22  !! )