Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan Micra K11 Mystinen nykimisvika ??

Aloittaja ness73, kesäkuu 17, 2014, 22:39:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ness73

Mistähän mahtaa johtua seuraava vika...auto toimii muuten hyvin mutta kun vauhtia on 100-120 km/h esim. motarilla auto rupeaa nykimään satunnaisesti. Eteenpäin ollaaan vielä päästy... auto käy normisti..pienillä nopeuksilla ei mitään ongelmaa.

Whee

-

BA

Ilmamäärämittarivika tosin ilmenee normaalisti alentuneena tyhjäkäyntinä ja tasakaasulla nykimisenä kaupunkiajossa.

Meillä Micra on tehnyt samaa viimeset 35tkm. Ilmenee tosin vasta kun bensamittari laskee alle 1/4, joten helpompi on pitää vaan tankki täynnä.  ;D

Epäilen että bensapumppu on huonosti telineessään tai vetelee viimesiään. Ei oo vaan saanut aikaseks tehdä mitään kun ei asiasta sen kummemmin haittaakaan ole.
Olen ajanut jopa Consult kiinni autossa ja vain bensanpaine tippuu kun alkaa nykiä, eli jostain syystä ei saa bensaa.

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

BA

Ei ainakaan kahdella vaihdolla ole parantunut meillä. Sitä toki ensin epäilin.

ness73

Itse olen vaihtanut kyllä bensansuodattimen.

Mitähän olis viisainta tehdä..viedä korjaamolle...kun ei oikeen tiedä mitä osaa tarttis vaihtaa.? Autoa ei viittis alkaa vaihtamaan kun on toiminut muuten oikeen mallikkaasti. 70 tkm 2,5 vuoden aikana :)

Alppu

"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Alppu

Ei ehkä liity aiheeseen, mutta mikä on tämä?