Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Hyvää autoradio/ soitinmerkkiä miettimässä.

Aloittaja Kuningaspultti, helmikuu 22, 2014, 12:33:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kuningaspultti

Ostin Nissan Primera 1800 VM 2000 auton. Autossa oleva Denver- radio pätkii pahasti. Vika johtuu, radiossa olevasta antenni pistokkeesta. Ajattelin vaihtaa, korjaamisen sijaan. Kokonaan uuteen radioon. Merkki vain on hakusessa. Hintaluokka noin 70-200 Euroa. !?  :)

Samppi

JVC on mun suositus, luotettava, selkeä ja paljon säätömahdollisuuksia. Jollain 70e saa todellakin ihan laatusoittimen esim. KD-X30.
Eihän Pioneerikaan todellakaan huono ole, mutta itse en ole siihen niin tykästynyt.

Jos et laita vahvistimen kautta kaiuttimia, kannattaa erityisesti panostaa soittimeen, eli käyttää se 200e  :)
Nissan Almera 2.2di -01
Ex: Honda Accord 2.0 -94

janimy

AkiH

Pioneereja olen suosinut, niissä on ainakin minun kokemusteni perusteella herkkä radioviritin. Kuuluvuus on ollut hyvä myös hieman syrjemmässäkin.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

eetu

100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

OH2KV

Pinohiiri saa ääneni, kunhan ei halvinta osta. Satasen verran kun malttaa sijoittaa saa herkän vastaanottimen ja hyvän muun median soittimen.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Mies

Alpine tai pioneer, tehontuoton puolesta se on ihan sama minkä mankan laittaa koska niitten maksimi tuotto se 4x13wattia about.  Ja siis rms, hattiwatit asia erikseen.

Perussoittimia/vähän hifimpiäkin on ollut omassa käytössä vuosien varrella monia kymmeniä kaiken merkkisiä mutta tällä hetkellä autoissa vain noita kahta merkkiä koska ne monesti todennut parhaiksi kaikin puolin.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

Kuningaspultti

Kiitoksia vastauksistanne. Ostoksille sitten vain... :)

Markus.

Aika hyviähän nuo teknisesti kaikki merkit on, mutta omaan makuun sopiva käyttöliittymä löytyy vain kokeilemalla. Kantsii siis mun mielestä liikkeessä ropata esittelytelineessä olevaa masiinaa, tehdä sillä niitä juttuja mitä tietää olevan itselle jokapäiväisiä tai muuten vaan tärkeitä, ja todeta toimiiko sujuvasti vai ei.

Viimeksi kun ostin Pioneerin masiinan sokkona, ja aloin sitten käyttelemään sitä, niin meinasi vähän ärsyttää, kun ne mun kaipaamat toiminnot ei toimineet ollenkaan niin simppelisti kuin olisin halunnut. Valikkojen kautta ropaaminen vähän väliä on aika rasittavaa.

OH2KV

Samanlailla kävi halvimman Pioneerin kanssa, en tykännyt, 20 lisää sijoittamalla on nappulat paikallaan. Samanmerkkinen edelleen.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Kuningaspultti

Valikon valikkojen kautta ropaaminen ei miellytä minuakaan. Edellisessä autossani, Opel Astra oli pioneer, jossa yksi nappula. Monitoimi sellainen, jolla kahlattiin suurin osa valikkojen toimintoja. Hyvä peli muuten. Maksoi tarjouksessa semmoiset 70 ekeä. 

Kuningaspultti

Retkahdin Pioneer DEH- 4400BT Bluetooth radioon. Hinta 129,00 Euroa.  :)

Lisäystä: Radio on herkkä ja hyvä-ääninen. Antenni pistoke täytyi uusia suoraan malliin. Kulmikas malli ei sopinut. Otti piirilevynkulmaan kiinni. Kielisetukset: Englanti Venäjä Turkki. Itselläni vaihtui luvattoman helposti, siis tarkoituksetta turkiksi. Asetusvalikosta olen toimintoja saanut esille ja säädettyä vahingossa. Hankala valikko ainakin minulle. Seuraava radio on valkattava helppokäyttöisempi valikoltaan.   :-/