Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

P11-144 xenonvalot normaaleiksi

Aloittaja clarkkent, helmikuu 20, 2014, 19:30:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

clarkkent

Mulla ku on noi alkuperäset xenonvalot joiden valoteho on surkea joka johtunee siitä että alkuperäiset polttimot on vaihdettu johonki jälkiasennus sarjaan jostainsyystä. En tiedä et onko sieltä menny pelkkä polttimo vai jotain muuta mut ennen ku hommaan normaalivalot, ni pitäis tietää et onko autossa valmiit johdot ym. et se onnistuu sillä että vaihtaa umpiot ja lisää valojen korkeusdensäätönapin sisään? Tai onko muilla kokemuksia noista xenoneista et onko niistä mihinkään?
BB SR20VET (GTI 05-06/2011)
BB CA18ET
Primera WP11-144 SR20 Sport+

C 110 ratsuni

Vaihda uudet polttimot,hilipsit ainaskin toimii.Xenonhehkuthan vanhetessaan menettää tehoa.Itellä oli 11v ja toinen rupesi pätkimään,niin vaihdoin uudet molemmat ja johan tuli reilusti enemmän valoa.Jos meinaat hävitää ne xenoniumpiot niin olen kiinostunut niistä,tulevaisuuden varaosiksi.
primera 2,0 sport -00

KL1

Osta multa Osramin Xenarc Cool Blue Intense-xenonit. Varmasti tulee rutkasti lisää valotehoa!
:)

clarkkent

Mun pitää ensin tutkia et miks sinne on laitettu ne tarvike sytytinballastit. Voisko olla et ne alkuperäset on hajonnu vai onko siihen joku muu syy. Luulis kyl et olis pelkkä polttimo vaihdettu jos ei muuta vikaa olis..
BB SR20VET (GTI 05-06/2011)
BB CA18ET
Primera WP11-144 SR20 Sport+