Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Aloitteleva P11 harrastaja

Aloittaja karjula, helmikuu 15, 2014, 07:05:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karjula

Tervehdys NCF:läiset. tuli vaihdossa p11 2.0i farkku ja mietiskelin josko sitä alkais ruuvaileen, onko kellää tietoo onko noita saatu turbotettua katulaillisiks ja jos on niin mistä vehkeestä olis mahollisesti jarrut ja alusta otettu? sit toinen eli kakkos vaihteen rusahtaminen, ilmeisesti ikäluokan lootan tyyppi vika, saako avaamalla/vaihtamalla osia korjattua vai pääseekö helpommalla vaihtaa koko aski toiseen ja tehä vanhasta vaikka verkonpaino.

akkuhappo

no askista ainakin sen verran että kun työnsin omaan 250tkm ajettuun askiin redlinen öljyt, sain ton rusahtamisongelman aika paljon pienemmäks, jos ei vaihda ääntä nopeemmin siis  ;)

Alppu

Se olis varmaan joku 1500€:n pakokaasumittaus, riippumatta siitä meneekö läpi vai ei, jos meinaa turbottaa?

:)


"Kertoa juhlissa ihmisille ajavansa Nissan Almeraa on kuin kertoisi heille, että kantaa ebolavirusta ja aikoo pian aivastaa."Jeremy C.

Lerssinen

Mulla on P11 (wp11) primera kahenlitran koneella ja turbolla laillisesti rekkarissa  ;)
-Nissan KingCab 4x4 TD25 -91 "ajoauto"
-Nissan KingCab 4x4 RD28 -91 "offiauto"
-Nissan Primera -98 "urheiludieselpaku"
-Plymouth Valiant V200 1962 "kesäauto"

AkiH

Eipä Lerssinen kiusata toista, dieseliä ei ehkä tässä kohtaa lasketa. ;D
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83